logo_outline X 10v2

Vrienden van de Dorpsraad

Informatie

Een van onze initiatieven is de zoektocht naar ondernemers en particulieren welke de Dorpsraad een warm hart toedragen en daar, eenmalig of jaarlijks, een bijdrage voor over hebben.
Uit het bovenstaande blijkt dat Dorpsraad Haelen een stichting is die volledig ten behoeve van de gemeenschap werkt. Een aantal zaken zijn al gerealiseerd. Maar wij willen dit jaar en de komende jaren meer doen voor de gemeenschap.
Zoals:
• Uitbreiden feestverlichting in de wintermaanden
• Muziek evenement tbv 50 plussers tijdens kermisweekend
• Professionele website ontwikkelen met veel ruimte voor de verenigingen
• Veiligheid bij evenementen coördineren met verkeersregelaars
• Aandacht vragen over zorgen van burgers bij instanties; o.a. bij gemeente, provincie e.d.
Een gezonde financiële huishouding is daarbij onontbeerlijk.

Fiscaal voordeel bij doneren aan een ANBI stichting

Dorpsraad Haelen wordt een ANBI stichting; We voldoen aan alle eisen.
Doneren aan een ANBI stichting heeft fiscale voordelen.
Een gift van bijvoorbeeld € 100,- kost u dan bijvoorbeeld € 63,-
Hoe het werkt en aan welke voorwaarden voldaan moet worden leest u via deze link.
En een rekentool om voor uw persoonlijke situatie te berekenen wat een gift voor u netto kost vindt u hier:
Wij zullen na de carnavalsweek een wervingsactie starten en tevens proberen afspraken te maken met ondernemers en particulieren om periodiek of eenmalig een donatie te doen.