logo_outline X 10v2

Werkgroep Groen

Informatie

De dorpsraad onderzoekt momenteel de mogelijkheid om het aantal armaturen uit te breiden. De plantenhangers worden tot nu toe gehuurd, maar we overwegen deze aan te schaffen. Op den duur is dit voordeliger.

Ook het onderhoud van de planten willen we via vrijwilligers in eigen beheer gaan doen. We zijn heel blij met de vrijwilligers die ons hierin steunen.

Om die werkzaamheden veilig te kunnen doen zijn hulpmiddelen nodig. Ook daar lopen we tegen de magere kaspositie aan.

Het kosten aspect vormt dus een belemmering. De dorpsraad ontvangt weinig subsidie en ook de donaties vielen afgelopen jaar tegen.

De dorpsraad gaat daarom actief op zoek naar donaties en tevens proberen we een beroep te doen op het coronafonds. Als beide acties lukken, zult u komend seizoen een uitbreiding zien van de verlichting.

Voor de kerstboom geldt eveneens dat we dankzij de inzet van vrijwilligers dit hebben kunnen realiseren. Daar zijn we hun erg dankbaar voor. Ook de kerk die zorgt voor oliebollen en koffie tijdens de pauzes willen we bedanken. Het ging er gezellig aan toe afgelopen jaar.

De werkgroep Groen bestaat uit: Mart Bergs, Marly Kurvers, Johan Reijnders en Frans van Poppel. Er is een tevens een vacature

Interesse? Mail naar info@dorpsraadhaelen.nl