logo_outline X 10v2
KBO Activiteiten April /Mei 2024
  • 28 april (zondag) H. Mis voor leden en overleden leden van seniorenvereniging Haelen. Parochiekerk Haelen. Aanvang 11.00 uur.
  • 8 mei (woensdag), aanschuifmaaltijd TC Aldenghoor, vanaf 13.00 uur. kosten € 17,50 (met aanmelding).

• 18 mei (zaterdag), seniorenmiddag kermiszaterdag, tent Raadhuisplein vanaf 13.00 uur (met aanmelding).

• 24 mei (vrijdag), kienen in de Horst, 14.00 uur (voor iedereen)

4 Mei Dodenherdenking

4 mei (zaterdag) Dodenherdenking Buggenum-Haelen- Nunhem

• Verzamelen om 19:40 bij het Gemeentehuis
  • Stille tocht naar het Kerkhof

Voor overige info : Klik de Meer Info knop

18 Mei Senioren middag

18 mei Kermis – zaterdag:

De Seniorenvereniging Haelen en de Dorpsraad Haelen verzorgen dit jaar samen een muzikale seniorenmiddag op kermis- zaterdag 18 mei van 13.30 uur – 16.30 uur in een tent op het Raadhuisplein.
Om 13.30 wordt u ontvangen met koffie/thee en vlaai , die u
gratis wordt aangeboden. De overige consumpties zijn voor eigen rekening. Vanaf 13.45 uur is er een muzikaal programma.
In de loop van de middag wordt u gevraagd voor een vrijwillige bijdrage om de kosten enigszins te dekken.

Kermis Haelen Zaterdag 18 Mei

Pinksterzaterdagavond Haelese kermis…..wordt zeker gezellig met een goeie pot gevarieerde muziek van B-Tuned.

Fijn als jullie ook komen!!

20 Mei Boerenland Markt Nunhem

Kom op Tweede Pinksterdag culinair genieten op de eerste Boerenlandmarkt van Nunhem! ‘s Nachts wordt de houtoven al opgestookt voor de heerlijkste ambachtelijke broden en vlaaien
Geniet op het terras van gezellige
livemuziek terwijl er voor de kinderen ook van alles te beleven is.

En… de opbrengst komt ook nog eens ten goede aan de restauratie van de historische Sint-Servaaskapel!

11 Juni: Energie besparen Leudal

Uitnodiging Presentatie Seniorenvereniging Haelen
Wilt u ook uw energiegebruik verminderen en kosten besparen?

Kom dan op 11 juni (dinsdag) naar de presentatie energie besparen senioren door Gemeente Leudal in TC Aldenghoor, vanaf 14.00 uur (met aanmelding: zie Meer Info)

Ook binnen de Gemeente Leudal is er helaas nog steeds een grote groep inwoners die een te hoge energierekening heeft ten opzichte van hun inkomen.

• Voor inwoners met een laag inkomen is er de Energiebespaar Brigade. Wij komen voor advies over energiegebruik en het aanbrengen van kleine energiebesparende maatregelen in huis.
Denk hierbij aan tochtstrips, ledlampen en radiatorfolie. Zowel het advies, de materialen, als de werkzaamheden die verricht worden zijn gratis voor huur- en koopwoningen.
• Voor inwoners met een hoger inkomen en een koopwoning zijn er gratis woningscans beschikbaar. Een technisch advies wordt gegeven en een compleet woningdossier voor je opgesteld.